Partnerskab og tillid skabte resultater
Da vi først satte gang i indsamling af tilmeldinger til julekalenderen i november, oplevede vi en hård start, hvor vi hurtigt gik fra en lav CPL til en CPL, som ramte den målsætning, som vi havde sat. Da vi under hele kampagnen havde en tæt dialog med Wellvita, lavede vi de nødvendige justeringer i løbet af kampagnen. Her blev blandt andet tilføjet nye kreativer, som viste kampagnen i et andet lys. Vi testede samtidigt andre målgrupper, som vi også mente var relevante for at blive eksponeret af budskaber omkring julekalenderen.
Det gjorde, at vi fik løftet performance igen, og da vi ramte december måned, eksploderede antallet af leads og interessen i julekalenderen fra Wellvita.
Nøglen for den succes, vi oplevede med annoncering på julekalenderen, var uden tvivl det partnerskab og tilliden mellem Refyne og Wellvita foruden en tro på kampagnen samt de justeringer, som vi i fællesskab lavede. Det gjorde, at vi endte med at generere mere end 10.000 leads på halvanden måned til en CPL som var 34% lavere end den, der var sat som målsætning for kampagnen af Wellvita.