Vores koncept
I forbindelse med udviklingen af Refyne som koncept, er det afgørende, at Refyne har særpræg, som udskiller os fra øvrige bureauer i branchen.
Vi tror på, at vores eksistensberettigelse som performance bureau, virksomhed og arbejdsplads findes i adskillelsen samt det unikke.
På baggrund af dét, hviler Refyne på 3 kerneprincipper, som taler direkte ind i virksomhedens og vores specialisters DNA.

Tillid gennem transparens
Ærlighed og tillid er centrale aspekter, som er med til at udgøre omdrejningspunktet for os, samt understøtter vores incitament for stiftelsen af Refyne. Vi vil drive og dyrke sande partnerskaber, hvor synergien i højere grad er præget af et kollegialt samarbejde, fremfor et kunde/leverandør forhold.
For os, indebærer tillid gennem transparens at give fuld indsigt i håndteringen af opgaver, samt ærligt og uforbeholdent fremlægge vores kunders tilfredshedsvurderinger af os.
Excellent hver dag
Hos Refyne går vi på arbejde med ambitionen om at være ‘Excellent hver dag’, som i det store hele betyder, at vi ikke blot aspirerer efter at være tilstrækkelige. Vi arbejder hver dag for at levere dét, som vores kunder forventer. Hvis vi ikke formår dét, får man som kunde hos Refyne et nedslag i prisen.
Hvorfor drives vi af kundetilfredshed?
-
- Vi holdes kontinuerligt skarpe
- Vi ønsker langsigtede partnerskaber
- Vores bundlinje afhænger af det
Verdens bedste kunder
Udover at skabe tillid gennem transparens og være excellente hver dag, vil vi hos Refyne også være have verdens bedste kunder – og hvad indebærer så det?
Vi arbejder og tror på, at sande langvarige partnerskaber med tiltro og tillid skaber de bedste resultater på den lange bane. Vi navigerer efter, at tillid, som er skabt gennem transparens, samt at være excellente hver dag, er med til, at vi udvikler vores kunder til at være verdens bedste kunder. Det gør vi ved at:
- Dokumentere den viden, som vi tilegner os om kunden, så den altid er let tilgængelig
- Tilstræbe, at vores kunder har en uafhængig position når det kommer til ejerskab, brug af værktøjer og aftaler
- Dagligt udvikle og dygtiggøre medarbejdere med henblik på, at kunden udvikler intern kapacitet
Stadig ikke overbevist?
Ring til Jens og hør mere om, hvordan vi via vores kerneprincipper kan hjælpe dig på din digitale rejse.
