Vores koncept

Refyne er stiftet for at redefinere måden hvorpå, at man driver partnerskaber mellem kunder og bureauer. Det gør vi igennem vores 3 kerneprincipper, som er en integreret del af vores forretningsmodel.

  • Tillid gennem transparans
  • Excellent hver dag
  • Verdens bedste kunder
Tillid gennem transparens

Vi når længere med jeres budget

Hvis du har brug for et bureau til at hjælpe med at accelerere jeres digitale vækst er tilliden i et partnerskab kritisk for, at du kan blive en succes.

Hos Refyne er vi radikalt transparente, og som kunder kommer det dig til gode ved, at vi oftest får mere ud af dit marketingsbudget end andre bureauer:

Du kan se alle vores registrerede timer på opgaveniveau
Du betaler kun for de timer, som vi bruger og ikke faste retainers
Du betaler aldrig mere, end hvad vi estimerer

Excellent hver dag

Vores samarbejde styrkes igennem feedback

Kontinuerlig feedback er altafgørende for, at vi sammen kan skabe de bedste resultater for din virksomhed.

Som kunde hos Refyne bliver du hver måned spurgt ind til følgende 3 parametre, som vi bruger til at holde os skarpe kontinuerligt.

1. Responsiveness
2. Value for money
3. Partnership

Excellent hver dag

Din feedback påvirker afregningen

Kender du følelsen af, at du er den eneste, der har noget på spil i et bureausamarbejde?

Hos Refyne tager vi din feedback så seriøst, at den påvirker prisen, som du skal betale for den rådgivning og det arbejde, du får leveret hos os.

Hvis det mod alt forventning ikke matcher den leverance, du bad om, kan du til enhver tid blive fri for at betale din faktura.

Dermed får du en partner, som også er villig til at sætte sin egen bundlinje på spil i samarbejdet.

Excellent hver dag

Hvad siger vores nuværende kunder?

Når du leder efter et nyt bureau, er det naturlige skridt at kigge på deres referencer eller cases. Problemet er blot, at du ofte kun ser et lille udsnit af bureauets bedste kundeporteføjle eller en trustpilot vurdering.

Som potentiel ny kunde hos Refyne mener vi, at du som kunde skal have de bedste forudsætninger for at træffe en informeret beslutning. Derfor er alle vores kunders tilfredshed offentlig, og den opdateres månedligt.

Se vores kundetilfreds her

Verdens bedste kunder

Fuld indsigt og transparens efter behov

Vi forstår, hvor svært det kan være at overlade en stor del af sin marketingeksekvering til et eksternt bureau. Derfor er det kun fair, at I får fuld indsigt i, hvilke opgaver der er i gang, hvem der løser den, samt hvor lang tid vi har brugt. Både på de enkelte opgaver, men også i indeværende måned.

Via vores kundeplatform får du samtidig indsigt i dokumenterede leverancer, så du ikke mister noget, hvis du ønsker at skifte bureau.

Stadig ikke overbevist?

Ring til Thomas og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig på din digitale rejse.