Kundetilfredshed

Vi er et bureau
hvor kunden kommer først

Vi er stolte af, at vi som det eneste bureau i Danmark
har noget på spil i samarbejdet med vores kunder.

No Data Found

Feedback

Hver måned vurderes vi
på vores arbejde

Vores kunder evaluerer os på tre parametre hver måned.

Værdi for pengene

Leverer vores rådgivning og eksekvering op til forventningerne.

No Data Found

Reaktionsevne

Møder vi jeres behov ift. svartider og eksekveringshastighed.

No Data Found

Partnerskab

Er vi en værdifuld partner på andet end den opgave vi er hyret til.

No Data Found

FÆLLES INTERESSER

Vi forstår vigtigheden af at levere - hele tiden

Måling af kundetilfredshed og feedback har to formål i Refyne:

  • i. Den ene er, at vi løbende optimerer samarbejdet og møder jeres behov endnu bedre.

  • ii. Den anden er, at kundetilfredsheden har direkte indflydelse på fakturaen.

Begge dele gør, at vores vigtigste KPI er at I er tilfredse.
Det er når I er mest tilfredse, at vi tjener flest penge.
25.000+ timer
Vores kunder har evalueret over 25.000 timer af vores arbejde til en samlet tilfredshed på mere end 4,8+ ud af 5.
Referencer
Vi faciliterer gerne kontakt til en hvilken som helst nuværende eller tidligere kunde i Refyne.