Kundetilfredshed

Du kan være sikker på, vi tager kundetilfredshed seriøst:

→ Du bestemmer nemlig hvad vores arbejde er værd ←

Når du samarbejder med Refyne bestemmer du hvad vi skal tjene på vores arbejde. Det gør du ved at evaluerer os hver eneste måned.  

Sådan virker det:

  1. Du modtager en faktura fra os.
  2. Du modtager efterfølgende et rating link på 3 parametre.
  3. Din samlede evaluering bestemmer om vi skal tjene op til 36,5% mindre
Rabat via Kundetilfredshed
Efter 25.000+ timers evalueret arbejde ser det sådan ud:
Selvom vores kunder kan få rabat ved at evaluerer os dårligt, gør de det sjældent i praksis. Det har været sandheden siden 2020, hvor vi startede.

No Data Found

Feedback

Hver måned vurderes vi
på vores arbejde

Vores kunder evaluerer os på tre parametre hver måned.

Værdi for pengene

Leverer vores rådgivning og eksekvering op til forventningerne.

No Data Found

Reaktionsevne

Møder vi jeres behov ift. svartider og eksekveringshastighed.

No Data Found

Partnerskab

Er vi en værdifuld partner på andet end den opgave vi er hyret til.

No Data Found

FÆLLES INTERESSER

Vi forstår vigtigheden af at levere - hele tiden

Måling af kundetilfredshed og feedback har to formål i Refyne:

  • i. Den ene er, at vi løbende optimerer samarbejdet og møder jeres behov endnu bedre.

  • ii. Den anden er, at kundetilfredsheden har direkte indflydelse på fakturaen.

Begge dele gør, at vores vigtigste KPI er at I er tilfredse.
Det er når I er mest tilfredse, at vi tjener flest penge.
25.000+ timer
Vores kunder har evalueret over 25.000 timer af vores arbejde til en samlet tilfredshed på mere end 4,8+ ud af 5.
Referencer
Vi faciliterer gerne kontakt til en hvilken som helst nuværende eller tidligere kunde i Refyne.