Kundetilfredshed

Du kan være sikker på, vi tager kundetilfredshed seriøst:

→ Du bestemmer nemlig hvad vores arbejde er værd ←

Når du samarbejder med Refyne bestemmer du hvad vi skal tjene på vores arbejde. Det gør du ved at evaluerer os hver eneste måned.  

Sådan virker det:

  1. Du modtager en faktura fra os.
  2. Du modtager efterfølgende et rating link på 3 parametre.
  3. Din samlede evaluering bestemmer om vi skal tjene op til 36,5% mindre
Rabat via Kundetilfredshed
Efter 25.000+ timers evalueret arbejde ser det sådan ud:
Selvom vores kunder kan få rabat ved at evaluerer os dårligt, gør de det sjældent i praksis. Det har været sandheden siden 2020, hvor vi startede.

No Data Found

Feedback

Hver måned vurderes vi
på vores arbejde

FÆLLES INTERESSER

Vi forstår vigtigheden af at levere - hele tiden

Måling af kundetilfredshed og feedback har to formål i Refyne:

  • i. Den ene er, at vi løbende optimerer samarbejdet og møder jeres behov endnu bedre.

  • ii. Den anden er, at kundetilfredsheden har direkte indflydelse på fakturaen.

Begge dele gør, at vores vigtigste KPI er at I er tilfredse.
Det er når I er mest tilfredse, at vi tjener flest penge.
25.000+ timer
Vores kunder har evalueret over 25.000 timer af vores arbejde til en samlet tilfredshed på mere end 4,8+ ud af 5.
Referencer
Vi faciliterer gerne kontakt til en hvilken som helst nuværende eller tidligere kunde i Refyne.