Kundetilfredshed
Du kan være sikker på, vi tager kundetilfredshed seriøst:
→ Du bestemmer nemlig hvad vores arbejde er værd ←
Når du samarbejder med Refyne bestemmer du hvad vi skal tjene på vores arbejde. Det gør du ved at evaluerer os hver eneste måned.
Sådan virker det:
- Du modtager en faktura fra os.
- Du modtager efterfølgende et rating link på 3 parametre.
- Din samlede evaluering bestemmer om vi skal tjene op til 36,5% mindre
Efter 25.000+ timers evalueret arbejde ser det sådan ud:
Selvom vores kunder kan få rabat ved at evaluerer os dårligt, gør de det sjældent i praksis. Det har været sandheden siden 2020, hvor vi startede.No Data Found
Feedback
Hver måned vurderes vi
på vores arbejde
FÆLLES INTERESSER
Vi forstår vigtigheden af at levere - hele tiden
Måling af kundetilfredshed og feedback har to formål i Refyne:
Begge dele gør, at vores vigtigste KPI er at I er tilfredse.
Det er når I er mest tilfredse, at vi tjener flest penge.
- i. Den ene er, at vi løbende optimerer samarbejdet og møder jeres behov endnu bedre.
- ii. Den anden er, at kundetilfredsheden har direkte indflydelse på fakturaen.
Begge dele gør, at vores vigtigste KPI er at I er tilfredse.
Det er når I er mest tilfredse, at vi tjener flest penge.
25.000+ timer
Vores kunder har evalueret over 25.000 timer af vores arbejde til en samlet tilfredshed på mere end 4,8+ ud af 5.
Referencer
Vi faciliterer gerne kontakt til en hvilken som helst nuværende eller tidligere kunde i Refyne.